Invattur
Invattur emprende Universidades Libro Blanco DTI-CV Hospitalidad
Destacado1

21OCT

Smart Màrqueting en Turisme

  S’engega la 3ª edició del programa Smart Màrqueting en Turisme, dirigit a tècnics de destinacions, empreses i professionals del sector turístic. Els assistents han de comptar amb un nivell de coneixement avançat en gestió de màrqueting.   La finalitat del programa és desenvolupar la capacitat i habilitat de definir i mesurar objectius reals. Així […]

Más información

24OCT

24OCT

Jornada tècnica: Districte Digital Comunitat Valenciana

  Dins del marc del programa de formació de Xarxa…
Más información
Ferrán Adríà considera que el turisme de qualitat no ha d’estar reservat per a uns pocs, “tots tenim dret a la qualitat”

Ferrán Adríà considera que el turisme de qualitat no ha d’estar reservat per a uns pocs, “tots tenim dret a la qualitat”

No cap cap dubte que Ferrán Adrià és un xef convertit en estel mediàtic, prova d’açò és el seu poder de convocatòria. I en Invat·tur, davant un auditori abarrotat fins a la bandera, ha donat les claus per a una impecable gestió de negocis de restauració, claus arreplegades a més en el seu últim llibre: Food and Beverage.

Dues intervencions, la del director general de Turisme, Herick Campos, i la de l’alcalde de Benidorm, Toni Pérez, amb Nuria Montes d’Hosbec de mestra de cerimònies, han donat pas a una conferència centrada en el seu llibre. Ver más

Post Destacado...

Comunicación turística emocional

Publicado por invattur
el 31 de Mayo de 2019


La comunicación está, desde hace unos años, ante un escenario tan complejo que ha sido necesario redefinir estrategias y mensajes. Los nuevos contenidos y formatos, los canales o los diferentes soportes, así como el público objetivo son nuevos elementos que han complicado el diagrama básico de la comunicación.

Los medios tradicionales, y durante décadas hegemónicos, han sido la radio, la televisión y la prensa escrita. La inmediatez estaba en la radio, seguida de la televisión, algo más lenta por el tratamiento de las imágenes, y finalmente la prensa escrita con una demora de un día como mínimo, pero mucho más influyente en la mente del receptor, porque anuncios o mensajes quedaban en la memoria del receptor. Estos eran los canales, diferentes y complementarios y que han convivido históricamente en paz. En los tres casos la publicidad, con mayor o menor acierto, era la tradicional.
(more…)

Presente y futuro de la Red de Destinos Turísticos Inteligentes de la Comunitat Valenciana

de Invattur Turisme   ·   el 13/09/2019   ·    reproducciones

Estudios

Estudio

Análisis situación WIFI Comunitat Valenciana

El estudio analizada un total de 70 destinos turísticos de la Comunitat Valenciana, entre los cuales se encuentran todos los pertenecientes a la Red DTI CV.

Descargar
Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter

Este sitio web utiliza cookies. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies