Invattur Cabecera 2
Eventos
29

Cas Palladium Hotel Group: Analítica de marca per a la presa de decisions estratègiques

Publicat per admin el 29 September 2017

Amb l’objectiu d’estudiar el procés de construcció d’un model d’analítica de marca per a una cadena hotelera i les seues diferents marques i submarcas, Aitor Contreras, Digital Brand Manager Europe del grup hoteler Palladium Hotel Group protagonitzarà aquest Desdejuni Invat·tur que s’organitza en col·laboració amb Fundesem Business School.

 

Inscripcions

Desayuno Palladium Fundesem VAL

  • Data del event: 29/09/2017 a las 9:15 h
  • Lloc: Invat·tur. Paseo de Tolls, s/n, 03502 Benidorm (Alicante)
  • Duració: 2 horas    /    Tema: análisis de marca, digital brand, marketing   /   
Más información
Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter

Este sitio web utiliza cookies. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies