Invattur Cabecera 2
Noticias
Colomer presenta la nova estratègia de màrqueting online per a afermar la promoció de la destinació Comunitat Valenciana en l’entorn digital

Colomer presenta la nova estratègia de màrqueting online per a afermar la promoció de la destinació Comunitat Valenciana en l’entorn digital

Publicado por Administrador el 04 julio 2017

 

El secretari autonòmic de l’Agència Valenciana del Turisme, Francesc Colomer, ha presentat la nova estratègia per a promocionar la Comunitat Valenciana a través d’Internet, al mateix temps que ha destacat que “aquestes accions permeten afermar la promoció de la nostra destinació en l’entorn digital”. En concret, l’Agència Valenciana del Turisme ha posat en marxa una estratègia de màrqueting online que tindrà una durada de 15 mesos i que s’ha adjudicat a l’empresa MEC Mediterrània S.A. (Mediterrània de Mitjans). El pressupost global d’adjudicació ha sigut d’1.283.660 euros en dues anualitats.


La nova campanya de màrqueting online tindrà com a públic objectiu tant el mercat nacional com els principals mercats emissors: Espanya, Regne Unit, Alemanya, França, Itàlia, Holanda i Bèlgica, sense descartar altres mercats amb potencial de creixement.

Durant la presentació, Francesc Colomer ha ressaltat que l’objectiu d’aquesta estratègia de màrqueting és “promocionar la nostra identitat i autenticitat de sempre però dins d’una estratègia digital que ens va a permetra connectar amb el nou perfil de demanda turística”.

En aquesta línia, el responsable de Turisme ha explicat que “la revolució digital ha canviat la comercialització, el negoci turístic, l’oferta, la distribució, a més del comportament de la demanda” i ha afegit que “el turista hui és tecnològic, ja que té al seu abast en qualsevol dispositiu la llibertat i capacitat d’escollir, seleccionar, i descobrir la destinació, i açò ens obri l’angular de la necessitat de situar-nos en el nou ecosistema”.

Per açò, Francesc Colomer ha ressaltat que “hem de treballar per a adequar-nos al nou perfil de demanda a través del coneixement dels mercats per a posicionar els nostres atributs, que són molts, diversos i singulars”, al mateix temps que ha assenyalat que “la necessitat de crear i produir continguts digitals és un repte per a nosaltres que ha vingut per a quedar-se”.

Colomer ha subratllat que el propòsit de l’estratègia de màrqueting online de l’Agència Valenciana del Turisme “té com a objectiu portar a la Comunitat Valenciana a l’avantguarda del posicionament a nivell nacional i internacional”.

 

Mediterrani en Viu serà el fil conductor

El secretari autonòmic ha explicat que “el fil conductor de tota la campanya de màrqueting online serà el claim de la nostra campanya turística Mediterrani en Viu”.

Colomer ha recordat que Mediterrani en Viu “projecta un relat d’autenticitat, de mediterraneidad, d’hospitalitat, una trobada d’una societat oberta, amable, inclusiva i tolerant, un estil de vida que és el que volem transmetre als turistes que ja ens coneixen i als que encara no ens coneixen”.

A més, el responsable de la política turística ha assegurat que l’estratègia de màrqueting online de l’Agència Valenciana del Turisme “està basada en la segmentació dels mercats objectiu (familiar, joves, LGBTi, Sènior i accessible) i els productes turístics (sol i platja, gastronomia, rural/interior, cultural i actiu, entre uns altres)”.

En aquest sentit, Francesc Colomer ha recordat que “hi ha segments molt concrets que són usuaris permanents de les xarxes socials, que són un tauler de joc en el qual es juga la nova partida pel turisme” i ha afegit que l’estratègia de màrqueting online “també ens serveix per a aconseguir informació molt més precisa d’usuaris potencials, amb els quals estarem en permanent contacte per a fer-los arribar les nostres propostes”.

Principals accions de la campanya de màrqueting online

Tots els continguts es distribuiran a través del portal online de l’Agència Valenciana de Turisme, en la xarxa de blogs temàtics, en el butlletí setmanal, la Turisteca (plataforma de continguts audiovisuals) i els diferents comptes en xarxes socials de l’Agència Valenciana del Turisme.

Acció Especial ‘Un DJ para el meu En’

També s’ha presentat l’acció especial de promoció ‘Un DJ para el meu En’, que s’ha organitzat de forma coordinada amb Fotur i l’Associació de DJs valencians.

Aquesta acció consisteix a oferir l’oportunitat als seguidors de Facebook de la Comunitat Valenciana d’aconseguir una Sessió DJ personalitzada per a ell i els seus amics en qualsevol punt de la costa valenciana durant 8 caps de setmana d’estiu.

D’aquesta manera, un DJ retransmetrà la sessió via FB Live, per a compartir-la amb tots els fans de la pàgina de Facebook de la Comunitat Valenciana.

La dinàmica de participació és molt senzilla. Cada setmana es posarà a la disposició dels seguidors de Facebook Comunitat Valenciana un DJ perquè punxe una sessió personalitzada. Per a aconseguir-ho l’usuari ha d’especificar la seua sol·licitud usant l’hagstag #UnDJParaMiEn (playasdelmesJulio) i aconseguir el major nombre d’amics que recolzen la seua proposta a través de Facebook.

Cal destacar que aquesta acció especial d’Advergaming està orientada a incrementar la participació i interacció dels usuaris en Facebook i Instagram i generar contingut de vídeo.

Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter

Este sitio web utiliza cookies. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies