Invattur Cabecera 2
Noticias
L’agent de viatges del futur i el valor del toc humà

L’agent de viatges del futur i el valor del toc humà

Publicado por Administrador el 08 mayo 2018

Un article publicat en Traveltek assegura que amb el canvi de segle, la indústria turística es va apressar a predir una lenta desaparició dels agents de viatges de tota la vida. Internet, segons els experts, reemplaçaria a les agències minoristes ja que els clients recorrien a les grans agències de viatges online (OTA) per a cercar i reservar els seus plans de viatge.

Divuit anys després, les OTAs prosperen, però també la gran majoria de les agències offline. Van sobreviure a l’evolució tecnològica perquè van adaptar els seus models de negocis i en lloc de rebutjar la tecnologia, la van utilitzar.

El que els experts tampoc van tenir en explique llavors és que, en el món digital, el contacte humà és molt més complicat, i és alguna cosa que avui dia els viatgers cerquen més que mai.

Per tant, els agents de viatges han centrat els seus esforços en l’experiència del client i en la construcció de relacions a llarg termini, i han utilitzat la tecnologia per a fer que açò succeïsca.
L’agent de viatges del segle XXI és, i seguirà sent, un conserge, assessor i confident, que utilitza una varietat d’eines, des de les xarxes socials fins als serveis de missatgeria per a comunicar-se amb els seus clients.

A través d’aquests mitjans, els viatgers poden cridar o enviar un missatge al seu agent de viatges per a solucionar un problema a meitat del mateix, o fins i tot per a consultar-los abans de fer plans de viatge.
Com a resultat, els agents s’integren cada vegada més en la vida quotidiana dels seus clients, proporcionant-los informació de viatge sobre la marxa: és la versió moderna del toc humà que desitgen.

Els agents també s’estan adonant de la necessitat de la personalització, i necessiten tecnologia per a aconseguir un disseny de viatge al gust de cada client.

En el futur, el Big Data i un CRM sofisticat són les eines que necessitaran per a assegurar-se que les seues tàctiques de vendes i màrqueting siguen personals i específiques, especialment si van volen aguantar l’estirada de les OTAs, que tenen el múscul per a implantar aquestes noves tecnologies.

L’agent de viatges del futur se centrarà en l’experiència del client d’extrem a extrem, utilitzant la tecnologia per a forjar relacions amb els viatgers. El seu èxit dependrà contínuament de la seua capacitat per a aprendre més sobre els seus clients, la qual cosa els exigeix analitzar les dades de manera holística per a traçar els seus hàbits de viatge.

Els directors de les agències també necessitaran tecnologia de viatges d’última generació per a gestionar i automatitzar els seus negocis, des d’informar fins a empaquetar, brindant als seus professionals temps per a enfocar-se en el servei.

Adoptar un enfocament multicanal també seguirà sent important, ja que aqueix tipus d’enfocament orientarà als clients sobre com reservar, ja siga en persona, per telèfon o en internet, assegurant-se que, si prefereixen l’opció web, l’experiència siga ràpida i fàcil d’usar en tots els dispositius.

 

Més información ací

Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter

Este sitio web utiliza cookies. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies