Invattur Cabecera 2
Noticias
El paper d’Instagram i Twitter en la compra de viatges

El paper d’Instagram i Twitter en la compra de viatges

Publicado por Invattur el 04 diciembre 2018

Un informe elaborat per les signatures Immediate Future i Brandwatch Analytics ha analitzat la manera en què xarxes socials com Twitter o Instagram juguen un paper important i molt diferent en diferents punts de la inspiració o la compra de viatges.

Els comportaments en els viatges es poden veure en la conversa social de les vacances. No és d’estranyar, ja que el 69 per cent dels compradors de viatges acaben cercant informació en les xarxes socials a causa del conegut Fear of Missing Out (FOMO).

Donada la competència per l’atenció en xarxes socials, les marques de viatges han de ser sofisticades en el seu enfocament. No és suficient mostrar imatges de platges i postes de sol, o inundar els canals socials amb ofertes i informació de preus.

Les marques necessiten planificar, provar i aprendre, i centrar-se en els resultats de cada etapa del procés de compra. Més que mai, la personalització guanya terrè. I ser més personal significa comprendre plenament els segments d’audiència, així com els seus interessos i comportaments.

Llegir article complet: Smart Travel

 

 

Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter

Este sitio web utiliza cookies. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies