Invattur Cabecera 2
Noticias
El turista 4.0 viatja per treball i segueix les tendències dels millennials

El turista 4.0 viatja per treball i segueix les tendències dels millennials

Publicado por Invattur el 13 diciembre 2018

Els nous visitants demanden una experiència de viatge lligada a la transformació digital i basada en el concepte bleisure: combinar els negocis i l’oci. Per açò, el principal repte del sector hoteler és donar resposta a les exigències del turista 4.0. I és que aquest nou perfil viatger naix sota el paraigua de la digitalització i influït pels hàbits de consum de la generació millennial. Tots dos factors comporten una transformació basada en les noves tecnologies i nous conceptes de viatge fruit dels canvis en l’àmbit laboral.

Aquestes noves tendències en el sector turístic formen part de l’agenda per a aquest mes de desembre de l’hub de coneixement The Valley.

Les preferències dels millennials per la tecnologia i els canals online també han sigut adquirides pels turistes de major edat, que ara realitzen en la xarxa tant les operacions de reserva, com la gestió d’altres serveis turístics. A més, la mentalitat d’aquests viatgers 4.0 està marcada per la importància de gaudir d’un temps de qualitat en tot moment, la qual cosa envaeix tots els àmbits del viatge i suposa un factor fonamental a l’hora d’oferir una experiència de viatge satisfactòria.

A més, la deslocalització en l’àmbit laboral i l’auge dels viatges de negocis han donat lloc a un nou concepte de viatge: el bleisure. Es tracta d’una nova forma de fer turisme que combina moments d’oci amb uns altres en els quals donar resposta als compromisos que comporten els trasllats laborals. Els seus protagonistes són els nòmades digitals i estan marcats per noves formes de treball, com el coworking i el networking digital.

 

 

Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter

Este sitio web utiliza cookies. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies