Invattur Cabecera 2
Noticias
Facebook amplia la seua publicitat a la indústria turística amb Suggeriments de Viatge

Facebook amplia la seua publicitat a la indústria turística amb Suggeriments de Viatge

Publicado por Administrador el 05 abril 2018

Suggeriments de Viatge és la nova eina de Facebook, una novetat que s’implanta per a ajudar als anunciants de la indústria turística a arribar a les persones que han expressat la seua intenció de viatjar, però encara no han decidit la seua destinació. Facebook apunta al fet que segons estudis recents, el 68% dels Millennials van trobar idees per al seu últim viatge gràcies a aquesta eina, i el mateix va ocórrer amb el 60% dels Millennials que estan presents en Instagram.

Encara que els Anuncis Dinàmics per a viatges ja ajudaven als anunciants a fer arribar a persones interessades a viatjar els anuncis més rellevants, ara, amb Suggeriments de Viatge, es pot arribar a ells fins i tot abans en el procés de planificació del viatge. D’altra banda, també facilita als anunciants a emetre el missatge correcte amb la creativitat adequada, ja que es pot seleccionar l’anunci sense necessitat de proporcionar un catàleg.

Suggeriments de Viatge funciona en conjunt amb les opcions d’orientació existents per a ajudar als anunciants a mostrar anuncis a les persones adequades en el moment adequat, i es pot utilitzar per a impulsar l’acció en Facebook, Instagram i Audience Network.

Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter

Este sitio web utiliza cookies. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies