Invattur Cabecera 2
Noticias
Guia completa de màrqueting digital per a hotels

Guia completa de màrqueting digital per a hotels

Publicado por Administrador el 27 septiembre 2017

 
Els grans canvis en la indústria de l’allotjament i la constant evolució del màrqueting digital han creat la demanda d’una guia que resumisca les principals tasques a abordar pels hotels en el seu màrqueting digital. En aquest cas, la companyia Cendyn ha elaborat un complet informe que aborda plantejaments i exemples que serveixen com a guia d’introducció per als hotels sobre les qüestions que tots els allotjaments es veuen obligats a abordar: dissenye web, posicionament del seu producte, relació digital amb els clients i, per descomptat, distribució online.
 


El màrqueting digital està en constant evolució. Google està canviant freqüentment els seus algoritmes i Facebook està canviant regularment la seua oferta per a empreses, de manera que els hotels necessiten estar al tant del que està passant centrant-se en la formació contínua.
 

La indústria hotelera no és coneguda per ser la més innovadora, té a seguir tendències que ja estan establides, per exemple, en indústries com la venda al detall online. Hi ha molt que podem aprendre dels experiments que estan duent a terme aquestes indústries i no és necessari “inventar la roda” en el nostre sector.
 

Segons l’informe de Cendyn, els hotels necessiten entendre la ciència darrere dels canals de distribució digital i l’art de l’hotelería. La combinació ideal per a l’èxit com un venedor digital és tindre una bona comprensió de l’ecosistema del comerç electrònic i sumar-li l’experiència en el servei d’atenció al client.
 

No tothom mescla dos conceptes i per açò l’educació constant segueix sent crucial per a l’èxit. No existeix suficient formació específica en màrqueting digital hoteler i per açò gran part de les tècniques s’aprenen sobre la marxa. Com a conseqüència, molts responsables comercials no tenen clars els conceptes bàsics.
 

L’hotel necessita entendre a la perfecció el cost d’adquisició del client. Una vegada comprès aquesta dada, l’hotel pot col•locar els seus diners on és més eficaç a cada moment, a partir de la creació d’un marc per a l’efectivitat de l’adquisició i els costos d’adquisició dels canals digitals directes i indirectes, i fins i tot més enllà del digital, tenint en compte la recepció, el call center, etc.
 

En aqueixa reducció del cost d’adquisició del client, el lloc web de l’hotel és ara un punt de partida. A mesura que aprenem alguna cosa nou, sempre sorgeix alguna cosa nou. És un procés educatiu constant en aquest espai.
 

Les empreses hoteleres se senten molt atretes pels temes candents i les tendències en el món del màrqueting digital i tendeixen a oblidar els conceptes bàsics de disseny de llocs web, màrqueting de cercadors i optimització de motors de cerca.
 

Tècnicament, la venda directa és més barata, però no sempre és així de simple. Hui dia, amb el complex i canviant cicle de compra del viatge i els nombrosos canals que juguen un paper en ell, els hotels necessiten veure un panorama més ampli per a aconseguir el màxim benefici. Els hostes exploren una varietat de diferents escenaris i estratègies per a aconseguir una barreja de canals òptims, fins i tot un on pot ser més profitós per a un hotel tindre totes les reserves través d’OTAs.
 

Pel que fa a màrqueting en xarxes socials i plataformes mòbils, l’estudi puntualitza que, com a venedors, necessitem veure el món a través dels ulls dels hostes. Si els ulls dels clients estan en WhatsApp, Instagram, Snapchat, en un dispositiu móvil “hem d’assegurar-nos que el nostre màrqueting es basa en açò i està construït per a aquestes plataformes”.
 

Font: Smart Travel

Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter

Este sitio web utiliza cookies. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies