Invattur Cabecera 2
Noticias
IFEMA premia el disseny del stand de la Comunitat Valenciana en FITUR 2018

IFEMA premia el disseny del stand de la Comunitat Valenciana en FITUR 2018

Publicado por Administrador el 22 enero 2018

 

El stand de la Comunitat Valenciana ha aconseguit un premi en la Fira Internacional de Turisme, FITUR. En la trentè vuitena convocatòria de FITUR, l’organització d’IFEMA ha distingit als espais expositius més atractius en diferents modalitats com a Comunitats Autònomes i Organismes, Països i Empreses.

D’aquesta manera, el jurat, després d’analitzar paràmetres com la professionalitat, l’adequació del stand a les necessitats de comercialització de cada producte, la comunicació i promoció (identificació del stand amb la imatge i el producte) i l’originalitat i innovació en el disseny ha decidit atorgar al stand de la Comunitat Valenciana un premi dins de la modalitat de Comunitats Autònomes, al costat d’Aragó i Galícia.

La directora de FITUR, Ana Larrañaga, ha lliurat aquest distintiu a la directora general de Turisme, Raquel Huete, i el director d’Estratègia Territorial Turística de la Comunitat Valenciana, Josep Gisbert.

Per la seua banda, el secretari autonòmic de l’Agència Valenciana del Turisme, Francesc Colomer, ha ressaltat que “este premi posa de manifest que el nostre nou enfocament per a presentar l’oferta turística de la Comunitat Valenciana és encertat, ja que els vertaders protagonistes d’aquesta edició són els productes i les empreses”.

En aquesta línia, Colomer ha destacat que “en el stand d’aquesta edició hem apostat per un nou concepte, amb un disseny més funcional i oferint major espai a les empreses de la Comunitat Valenciana perquè puguen aprofitar aquesta oportunitat per a fer negoci, entaular relacions i oferir el seu producte”. A més, ha volgut posar l’accent que “no es tracta d’una qüestió econòmica, ja que enguany hem aconseguit aprofitar al màxim l’espai i tenir una gran visibilitat reduint el cost en més de 100.000 euros, sinó de prioritzar i ser coherent en el relat que expliquem al món des d’aquest tipus d’espais”.

Colomer ha recordat que l’objectiu primordial d’assistir a Fitur “es mostrar a la Comunitat Valenciana des d’un prisma absolutament professional, on el producte turístic siga el protagonista esencial”, al mateix temps que ha afegit que “hem mostrat a la Comunitat com la destinació que som: una destinació hospitalària i obert, inclusiu i sense complexos”.

El stand de la Comunitat Valenciana en Fitur 2018 destaca en aquesta edició per una estètica en la qual s’ha pretès segmentar l’oferta turística per productes i on les empreses turístiques compten amb un espai de treball propi per a poder mantenir reunions de treball.

El responsable de Turisme ha assenyalat que “la imatge del stand respon a la campanya de publicitat, Mediterrani en Viu que engloba la gran varietat de producte que ofereix la Comunitat Valenciana” i ha afegit que “és centra a mostrar imatges de persones gaudint i vivint la Comunitat, amb la finalitat d’evocar sensacions i crear vincles d’atracció amb els visitants”. Així, ha incidit que “el nostre objectiu és fer-los sentir la nostra essència mediterrània, que formen part dels nostres paratges naturals, dels racons dels nostres pobles, de la nostra gastronomia i de tota la diversitat de la nostra oferta”.

 

Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter

Este sitio web utiliza cookies. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies