Invattur Cabecera 2
Noticias
Indra i Beonprice integren les seues tecnologies per a donar al sector hoteler una oferta diferencial que millora la seua gestió de negoci i optimitza els seus ingressos

Indra i Beonprice integren les seues tecnologies per a donar al sector hoteler una oferta diferencial que millora la seua gestió de negoci i optimitza els seus ingressos

Publicado por Administrador el 12 abril 2018

Indra ha unit les seues capacitats en el sector hoteler a Beonprice, startup especialitzada en Revenue Management, amb la finalitat de poder donar a allotjaments i hotels una oferta de valor que inclou un control diferencial i integrat de tot el seu negoci a l’una que facilita i optimitza les decisions de gestió de preus perquè siguen més rendibles i eficients.

Per a açò, s’ha dut a terme la integració dels sistemes de Beonprice amb TMS for Hospitality, la solució d’Indra, única en l’àmbit global, que permet la gestió integrada de tots els processos de negoci i operacions d’empreses de Turisme i Hospitality

Gestions en hotels, creuers o restaurants (reserves, check in/out, esdeveniments o gestió de cuina); les polítiques de vendes i inventari en una sofisticada central de reserves; el control de serveis complementaris i de valor (esdeveniments, spa, restauració i oci); la integració dels canals de distribució o el mateix comerç electrònic, tant el que realitza l’empresa turística amb altres empreses (OTA, AAVV, TTOO) com amb els clients finals, són solament algunes de les funcionalitats que contempla la suite de productes d’Indra, a la qual sumen altres com a eines de pagaments presencials o electrònics; tecnologies analítiques avançades de recomanació per a la venda creuada de forma personalitzada; i fins i tot SW propi del sector, com ERP o RMS, i Quadres de Comandament específicament confeccionats per a Hospitality, que permeten la gestió integrada per part de les Adreces Financeres i d’Operacions.

Per la seua banda, Beonprice compta amb un sistema intel·ligent de gestió d’ingressos (el citat RMS) que, basat en les tecnologies Big Data i intel·ligència artificial més capdavanteres del mercat, maximitza els ingressos de l’hotel tenint en compte la qualitat de l’establiment i la segmentació de client com a criteris fonamentals per a determinar el preu òptim per tipus d’habitació, mercats i nits d’estada.

La integració del RMS de Beonprice amb TMS for Hospitality d’Indra dóna com resultat un sistema únic amb el qual hotels i allotjaments poden aconseguir una operació diferencial dels seus processos respecte a la resta dels seus competidors i, a més, tenir una gestió d’ingressos altament eficient que compila i analitza tota la informació de l’establiment de forma contínua perquè puga sintetitzar-se en la millor tarifa, en el moment correcte i per al viatger adequat. A més, permet donar als clients un producte tancat, end to end, que inclou tots els processos de negoci derivats d’aquest mercat i contribueix a la seua rendibilitat i eficiència amb capacitats de valor afegit. Tot açò amb una posada en funcionament àgil i eficaç, que elimina costos d’integració i permet gaudir del producte de forma més diligent.

Bernardette Orallo, directora d’Hospitality i Turisme en Indra, explica que “es tracta d’una operació de gran rellevància ja que ens permet prestar un servei de valor afegit i incrementar la funcionalitat que donem als nostres clients, dins del nostre compromís per cobrir tota la seua cadena operativa, acompanyar-los en el seu creixement i ser un habilitador per a la seua transformació digital a través de les solucions més capdavanteres i les aliances més estratègiques”.

Per a Emilio Galán, CTO i co-fundador de Beonprice, “la integració entre ambdues solucions ajudarà als nostres clients a transformar definitiva i digitalment els seus establiments optimitzant la presa de decisions, reduint temps i millorant els resultats, permetent als usuaris canviar de paradigma i començar a treballar des d’un punt de vista de planificació estratégica”.

Aquesta integració està alineada amb el model d’innovació d’Indra, un model obert, àgil i flexible que enforteix el seu lideratge a través de la seua col·laboració amb startups, spinoffs i emprenedors, tant interns com a externs, identificant, generant i incorporant a la seua oferta, amb vocació de permanència, solucions innovadores, disruptivas i amb alt potencial comercial. Mostra d’aquest compromís és Indraventures, el vehicle corporatiu d’Indra amb el qual la companyia tecnològica reforça la seua relació amb l’ecosistema emprenedor, i impulsa iniciatives relacionades amb aquest àmbit.

Beonprice

Beonprice és la solució estratègica de Revenue Management orientada a la personalització del preu. Ajuda al departament comercial de màrqueting, financer i distribució a prendre millors decisions i incrementar els ingressos dels establiments hotelers. Compta amb 2.000 clients hotelers en més de 30 països entre els quals destaquen: Iberostars Hotels & Resorts, Belive Hotels, Room Mat Hotels, Riu Hotels & Resorts, H10 Hotels, Lopesan Hotel Group, Petit Palace Hotels, Princess Hotels & Resorts, Hotels Santos o Sidorme entre uns altres.

Indra

Indra és una de les principals companyies globals de tecnologia i consultoria i el soci tecnològic per a les operacions clau dels negocis dels seus clients a tot el món. És un proveïdor capdavanter mundial de solucions pròpies en segments específics dels mercats de Transport i Defensa, i l’empresa capdavantera en Tecnologies de la Informació a Espanya i Llatinoamèrica. Disposa d’una oferta integral de solucions pròpies i serveis avançats i d’alt valor afegit en tecnologia, que combina amb una cultura única de fiabilitat, flexibilitat i adaptació a les necessitats dels seus clients. Indra és líder mundial en el desenvolupament de solucions tecnològiques integrals en camps com a Defensa i Seguretat; Transport i Tràfic; Energia i Indústria; Telecomunicacions i Mitjana; Serveis Financers; Processos Electorals; i Administracions Públiques i Sanitat. Minsait és la unitat de negoci de transformació digital d’Indra. En l’exercici 2017, Indra va tenir uns ingressos de 3.011 milions d’euros, 40.000 empleats, presència local en 46 països i operacions comercials en més de 140 països.

 

Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter

Este sitio web utiliza cookies. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies