Invattur Cabecera 2
Noticias
Infografia: així viatgem els espanyols en 2018

Infografia: així viatgem els espanyols en 2018

Publicado por Administrador el 01 febrero 2018

El turisme travessa un moment irrepetible i emocionant, en el qual el viatger demanda cada vegada més personalització, connexió, especialització i diferenciació. Viatjar no és una commodity, és un producte complex, amb un marcat component emocional que, a més, té un efecte multiplicador gràcies a les noves tecnologies.

El viatger és cada vegada més un explorador en totes les fases del viatge, amb diverses facetes, que cerca experiències úniques en cada viatge. Un concepte difícil d’abstraure i amb tantes definicions com a viatgers hi ha en el món.

Com definir, recrear i rendibilitzar les experiències en turisme? Quins són les tendències que han marcat i marcaran el mercat turístic? Quins són els principals stakeholders i moviments a l’entorn del sector? Quin paper tenen els mitjans de comunicació i les xarxes socials? Quin és l’activitat actual de les agències, OTAs i turoperadores?

Les entitats i institucions oficials que ja operen a Espanya, i també aquelles que volen obrir-se camí, es fan moltes d’aquestes preguntes per a donar nous passos en el mercat dels viatges del nostre país. Per açò, Interface Tourism Spain ha dissenyat un mapa que, a través de dades clares i precisos analitza el panorama turístic nacional, en un informe anual que serveix per a traçar el millor camí per a la presa de decisions estratègiques basades en una guia que el seu principal objectiu és oferir un panorama global del turisme espanyol.

La valoració actual de la situació i les expectatives a futur per part dels consumidors és positiva i ha augmentat notablement respecte a fa un any:

Viatjar és el que més motiva als espanyols

El 9,2 per cent de les vacances en l’estranger es reserven a través d’un turoperador en comparació de la mitjana europea, un 14,8 per cent.

Estacionalidad. Quasi el 58 per cent dels viatges a l’estranger es realitzen entre juny i setembre o en Setmana Santa.

El principal motiu del viatge va ser l’oci (47,2 per cent del total), seguit de les visites a familiars o amics (38,6 per cent).

Els viatges de negocis ocupen el tercer lloc.

Fort creixement en paquets a mesura i la necessitat de personalització.

Els vols internacionals aconsegueixen una taxa d’increment tendencial del 8,4% de mitjana fins a agost de 2017.

El més comú és realitzar visites a altres parts d’Espanya, encara que els viatges que més van créixer en 2016 van ser les escapades a l’estranger.

Informe Interface Tourism

Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter

Este sitio web utiliza cookies. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies