Invattur Cabecera 2
Noticias
Informe Google: com arribar als viatgers en l’era dels assistents virtuals

Informe Google: com arribar als viatgers en l’era dels assistents virtuals

Publicado por Administrador el 12 febrero 2018

Els viatgers d’avui poden obtenir el que vulguen quan ho desitgen. Com a resultat, són més curiosos, exigents i impacients que mai. A mesura que aquest canvi s’expandeix a través dels comportaments de compra, també els canvis prenen vol en la indústria de viatges. Amb la tecnologia actual, els viatgers tenen majors expectatives d’assistència. Quan necessiten informació o tenen una pregunta, esperen experiències d’assistència que siguen útils, personals i sense friccions. 

Segons un estudi recent que Google ha realitzat amb Phocuswright, quasi sis de cada deu viatgers d’Estats Units consideren que les marques han d’adaptar la seua informació segons les seues preferències personals o comportaments passats.

De manera similar, la connexió dels resultats a la qualitat dels models predictius de comercialització de viatges és l’única forma de millorar-los amb el temps, i d’augmentar veritablement el valor de vida dels seus clients.

Segons un article publicat per Rob Torres en Think with Google, el gegant de les cerques continua “amplian les seues col·laboracions per a garantir que tinguem la informació completa que els consumidors esperen de Google. A més, estem unint les diferents parts de la planificació del viatge perquè els usuaris puguen guardar, tornar a visitar i compartir els seus plans. Açò permet als viatgers continuar on ho van deixar, acabar les tasques de manera eficient i avançar al següent pas de manera intuïtiva”. “En resum, estem fent que l’experiència de cerca de viatges en Google siga la millor posible”.

Per als especialistes en màrqueting, existeix una gran oportunitat per a ajudar als viatgers d’avui dia a prendre decisions en cada etapa del viatge. El 55% dels viatgers enquestats per Google pensen que han de verificar massa fonts d’informació de viatges abans de prendre una decisió.

I aqueixes decisions, una vegada que un viatger les fa, són estresantes. Els viatgers estan més preocupats per trobar el millor preu per a les seues vacances, més que amb qualsevol altra compra sobre la qual Google els ha preguntat.

Les eines completes els ajuden a triar. Després del preu, que és clarament el factor més important any rere any, la capacitat de comparar totes les opcions en un sol lloc va ser l’element més important per als viatgers en el moment de triar una reserva.

El lloc per a connectar realment amb ells és el mòbil. La indústria dels viatges no es manté, en aquest sentit, al dia amb les expectatives dels viatgers. Per exemple, eMarketer va predir que en 2017 les reserves mòbils superarien el 40 per cent de les vendes de viatges digitals. En 2017, un terç dels enquestats encara expressava que se sentia incòmode investigant i reservant viatges en el seu telèfon, quasi sense canvis des de 2015.

Els viatgers volen gratificació immediata

En aquest nou món d’espontaneïtat, la lleialtat entre els viatgers ja no està garantida. Solament el 9 per cent dels viatgers americans té decidit amb quina marca vol reservar abans de realitzar una recerca sobre un viatge, i fins i tot els membres de programes de fidelització canvien d’opció si el preu els convenç.

Açò significa que el valor del servei i la lleialtat es veu disminuït? Ni molt  menys, però açò ressalta la importància de diferenciar una marca en cada oportunitat, ja siga quan algú cerca “coses importants que fer a Grècia”, tenint un lloc mòbil ràpid que li dóna als viatgers la informació que necessiten sobre la marxa, o proactivamente suggerint coses que fer en la destinació una vegada que estan allí.

En aquest món de gratificació instantània, Google també va descobrir en el seu informe que les compres de viatges impulsives estan augmentant. Més del 60 per cent dels viatgers d’Estats Units considerarien realitzar un viatge impulsiu basat en un bon hotel o en una oferta de vol.

Per a alguns viatgers, els viatges curts d’últim minut durant tot l’any poden ser més gratificants que un gran viatge a l’any. A nivell mundial, en els pròxims dotze mesos, els viatgers planegen realitzar més escapades curtes (3 nits o menys) que vacances més llargues (més de 3 nits).

Els viatgers anhelen la personalització

Alguna vegada un hotel sap si el client prefereix una habitació més propera a l’ascensor abans de registrar-se? O algun empleat d’una línia aèria o de creuers ho va saludar proactivamente amb la seua beguda favorita?

Tots els dies, aquestes oportunitats per a sorprendre als viatgers existeixen. Aquests moments no solament poden deixar una impressió duradora, sinó que també poden tenir un impacte positiu en els resultats comercials a llarg termini.

Si una marca de viatges adapta la seua informació i experiència de viatge a les preferències personals o el comportament anterior del client, és probable o molt probable per al 76 per cent dels viatgers subscriure’s a algun tipus de programa de fidelització.

 

Font: Smarttravel

 

 

 

Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter

Este sitio web utiliza cookies. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies