Invattur Cabecera 2
Noticias
L’Agència Valenciana del Turisme reforça la seua estratègia de màrqueting i promoció online en 2017

L’Agència Valenciana del Turisme reforça la seua estratègia de màrqueting i promoció online en 2017

Publicado por Administrador el 07 marzo 2017

 

El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha destacat que “la Agència Valenciana del Turisme reforça en 2017 la seua estratègia de màrqueting i promoció online a través de la col·laboració i suport a bloggers valencians”. “La influencia dels bloggers de viatge -ha continuat- és cada vegada més rellevant i les sinergies que generen amb els agents del sector a partir de la difusió dels seus continguts de qualitat reflecteixen l’auge d’aquesta tendencia”.  En aquesta línia, el titular de Turisme ha afirmat que “el blogger enriqueix i dóna valor al diferenciat i singular de la nostra oferta, a més d’atorgar pluralitat i credibilitat al sector turístic”.  “Ara més que mai és interessant la irrupció d’aquest tipus de col·lectius, convertits en autèntics prescriptors del nostre territori”, ha afegit.
 
Colomer ha fet especial recalcament en què “la estratègia del seu departament en promoció online ve a convergir amb aquest tipus de fenòmens i amb l’eclosió del naixement d’una associació dedicada a aquest menester”.

El Secretari Autonòmic ha fet aquestes declaracions hui en Invat.tur durant la presentació de la nova Associació “Comunitat Valenciana Travel Bloggers”, que compta amb 53 bloggeros valencians i que el seu objectiu és mostrar i relatar experiències turístiques en diferents racons de les tres províncies.

Durant la seua intervenció, Francesc Colomer ha declarat que “en aquesta era digital necessitem créixer en la capacitat de generar un relat, un branding de destinació, i és ací on el món dels bloggers és fonamental per a canalitzar i distribuir les idees”.

Per a Colomer “necessitem gent que crega en el turisme, que crega que açò és una economia i açò s’aconsegueix des del públic, des dels sectors tradicionals com l’hotelería, l’hostaleria, la restauració, els guies i tot l’ecosistema turístic”; així mateix ha afegit que “en l’era digital aqueix ecosistema ha de seguir creixent i el món dels bloggers és una aportació dinàmica, moderna i molt en sintonia del que necessita aquesta Comunitat”.

Finalment, el president de l’Agència Valenciana del Turisme ha agraït al col·lectiu aquesta iniciativa d’associacionisme, alhora que ha augurat que “tant de bo siguem entre tots capaços d’incrementar aqueix ecosistema públic i privat de gent que aposta per la nostra destinació”. Colomer ha volgut donar l’enhorabona a l’esforç i al compromís d’aquests professionals, “gracias pel vostre treball, per ser capaços de relatar i compartir viatges”, i ha culminat amb “el món ens mira, fem que el nostre relat siga seductor”.

Nova Associació CV Travel Bloggers

Els blogueros de la Comunitat Valenciana s’han unit sota la mateixa associació, que es va constituir oficialment el passat 12 de gener, però que va començar a prendre forma a l’estiu de 2016 i que avui ha realitzat la seua presentació oficial a Benidorm.

 

En tan sol uns mesos l’èxit és innegable, compte ja amb 53 blogueros que es dediquen a explicar les seues experiències en diferents viatges. Entre els requisits que demanen als associats està que siguen residents a la Comunitat, o que siguen valencians pel món. A més, unes de les premisses que necessiten que es complisca és que es publique contingut amb certa periodicitat. Cal recordar que la majoria d’ells li dediquen el seu temps d’oci per a portar aquestes webs, perquè ho fan per pura afició i sense que els servisca per a viure d’açò.
 
La intenció és mostrar el patrimoni de la Comunitat Valenciana, la majoria de blogs són de motxillers o de viatgers en família, sobretot amb xiquets. Però també els hi ha dirigits a els qui viatgen en parella, individuals i més.

Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter