Invattur Cabecera 2
Noticias
Les destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana han aconseguit al març una audiència de 111 milions en Twitter

Les destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana han aconseguit al març una audiència de 111 milions en Twitter

Publicado por Invattur el 14 mayo 2019

L’Institut Valencià de Tecnologies Turístiques (Invat·tur) ha dut a terme el monitoratge de les destinacions en la xarxa social Twitter del passat mes de març. Aquest monitoratge s’ha realitzat a través de l’eina Social Analytics Destinacions Comunitat Valenciana amb l’objectiu de conèixer la reputació online de les destinacions.

L’indicador de reputació online de les destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana revela que al març les destinacions turístiques valencians han tingut una audiència potencial d’11 milions, dels quals el 55% correspon a València, seguit d’Alcalà de Xivert amb una quota del 25,5% i Alacant amb un 10,9%. A més distància apareixen altres destinacions com Castelló amb 2,5%, Elx amb 1,9% i Santa Pola i Benidorm, ambdues amb un 1,3%.

En el rànquing per esments rebuts per la destinació en funció dels termes fitats i que quasi arriba a les 16.000, València torna al capdavant amb més de 8.600, seguit d’Alacant amb 3.700 i Castelló amb 1.200. A més distància estan Elx amb 812, Gandia 471, Torrevieja 434, Benidorm 387, Peníscola 202, El Campello 113, Santa Pola 109, Calp 98 i Xàbia 80.

La proporció total de tweets en els quals ha sigut esmentat el desino, València també lidera el rànquing amb un 48,7%, seguit d’Alacant amb el 21,8% i Castelló amb el 6,3% i Elx amb el 5,4%. La resta de les destinacions estan per sota del 5%.

En referència al nombre de likes, València torna a lidera el rànquing amb 14.500 likes, seguit d’Alacant amb 5.100, Castelló amb 1.800, Elx amb 1.500 i Alcalà de Xivert amb 648.

Les destinacions han sigut seleccionats a partir del rànquing general de seguidors de Twitter del XII Baròmetre de Xarxes Socials i Destinacions Turístiques de la Comunitat Valenciana publicat per Invat·tur.

Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter

Este sitio web utiliza cookies. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies