Invattur Cabecera 2
Noticias
Els deu reptes del sector turístic de la Comunitat Valenciana en el 2018

Els deu reptes del sector turístic de la Comunitat Valenciana en el 2018

Publicado por Administrador el 24 enero 2018

El passat 20 de desembre, València Plaza amb la col·laboració de Solucions Turístiques, va abordar una interessant jornada en la qual es van analitzar i van debatre alguns dels reptes als quals nostres empreses i destinacions hauran d’enfrontar-se en un any tan important com el 2018 per a confirmar el procés de creixement del sector turístic de la Comunitat Valenciana. Els reptes als quals s’enfronta el sector són: la nova Llei del Turisme i Hospitalitat i el desenvolupament dels seus decrets, que el 2018 és any preelectoral, com pot afectar al turisme la situació a Catalunya, la taxa turística i el seu procés de debat, la recuperació de països competidors, el corredor mediterrani, marques versus productes, la recuperació del mercat nacional i, finalment, la turismofobia.

Els deu reptes han sigut considerats com els més rellevants per a la indústria turística de la Comunitat Valenciana en 2018, segurament el lector reconeixerà alguns i trobarà a faltar uns altres, el debat està servit, l’important és no deixar-se portar per l’autocomplaença i començar a treballar des d’avui per mantenir els majors nivells competitius com a empreses i destinacions per a ser capaces així de superar qualsevol d’aquests reptes.
RETOS SECTOR TURISMO CV 2018

 

En el transcurs de la jornada, es va precisar que amb l’inici de 2018 han començat a conèixer-se dades de creixement turístic tant en demanda nacional com a internacional a la Comunitat Valenciana. Amb aquesta primera foto sembla que 2017 es tancarà de manera positiva per al sector turístic de la nostra regió. Quedaran encara les anàlisis més profundes de les empreses en els quals determinar si totes aqueixes dades es traslladen en nombres positius dins dels seus comptes d’explotació.
Quan el debat en aquests moments està entorn de si l’any va ser com es va pronosticar o es va frenar en l’últim trimestre, pocs estan ja mirant cap al 2018 per a començar a anticipar-se a molts dels reptes que sens dubte portarà amb si aquest nou any per a la indústria turística de la Comunitat Valenciana.
El sector turístic és cada dia menys planificable, ja que respon a premisses socioeconòmiques d’un món més inestable i impredictible, no obstant açò, no analitzar i preveure aquelles qüestions més rellevants que sens dubte afectaran a la nostra activitat, pot deixar-nos fóra del mercat ràpidament.
Els reptes estaran ací vulguem veure’ls o no, en funció de com els atallem i sobretot com ens preparem per a la seua arribada podrem respondre millor i navegar entre les seues aigües, però no veure’ls serà emprar la tècnica de l’estruç, la qual cosa sens dubte no ajudarà en gens a les nostres empreses i destinacions.

 

Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter

Este sitio web utiliza cookies. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies