Invattur Cabecera 2
Noticias
Els serveis són el valor diferencial dels hotels de nova generació

Els serveis són el valor diferencial dels hotels de nova generació

Publicado por Administrador el 11 junio 2018

En el marc del programa Hotel Trends, Savills Aguirre Newman ha celebrat una jornada multidisciplinària sobre els valors diferencials en els hotels de nova generació. En la jornada, que va comptar amb la participació de CEHAT, Google Espanya, Tripadvisor i Banc Sabadell i la col·laboració de Pescanova by Kabuki, es van analitzar els diferents valors que estan marcant tendència en els hotels de nova generació des de l’òptica del client, de l’operador, del finançador i dels inversors.
El programa de la jornada, que va congregar a més de 100 assistents entre hotelers, inversors i players de la indústria, va comptar amb una taula redona orientada a arreplegar l’opinió dels experts participants sobre quins factors diferencials existeixen en els hotels full service de nova generació, més enllà d’ubicació, categoria i preu, des del punt de vista del client final, tant en la decisió de compra com en l’avaluació de l’experiència, així com conèixer què estan fent els hotelers per a adaptar-se als nous requeriments de la demanda i quins elements tenen un major impacte de valor.

Font: TecnoHotel
Accedeix a l’article complet ací

Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter

Este sitio web utiliza cookies. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies