Invattur Cabecera 2
Noticias
Prediccions d’Hotelbeds per a la indústria turística en 2019

Prediccions d’Hotelbeds per a la indústria turística en 2019

Publicado por Invattur el 12 diciembre 2018

Entre les prediccions per al pròxim any d’Hotelbeds Group, la companyia de tecnologia de viatges que opera una plataforma de distribució d’hotels, destaca el creixement de la intermediació per sobre del canal directe. Açò s’explica que Expedia, Booking i Ctrip, les agències de viatges online més grans que existeixen, hagen crescut el doble que el propi canal directe. Hotelbeds anuncia també que els serveis es convertiran en diferenciadors clau per als hotels i que hi haurà una major transparència de preus impulsada pels metabuscadores.

Destaca a més que la innovació tecnològica és part fonamental dels canvis en les preferències dels consumidors, que se senten més còmodes comprant a través d’intermediaris que directament a l’hotel. La consolidació seguirà sent en 2019 un factor clau en el sector de l’acomodació com ho ha sigut en aquests últims dotze mesos.

Les perspectives de l’any passat sobre el sector de l’allotjament alternatiu apuntaven a un creixement exponencial. No obstant açò, enguany s’ha registrat una desacceleració massiva en el seu creixement i s’espera que continue en aquesta adreça en els pròxims mesos.

Hostelbeds apunta que en els últims anys les companyies àrees han apostat, cada vegada més, per vendre opcions d’acomodació a través del seu portal web. Aquest escenari s’ha incrementat durant 2018, i ho farà encara més en 2019.

Finalment assegura que els serveis es convertiran en un diferenciador clau per als hotels impulsat, en gran part, per la innovació tecnológica.

Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter

Este sitio web utiliza cookies. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies