Invattur Cabecera 2
Noticias
Segittur celebrarà sis tallers sobre solucions per al turisme digital en Fitur

Segittur celebrarà sis tallers sobre solucions per al turisme digital en Fitur

Publicado por Administrador el 28 diciembre 2017

 

How & Export 2018 engega la segona edició de SEGITTURLab, un laboratori d’idees amb sis tallers pràctics per a emprenedors i professionals turístics amb els quals es vol donar resposta a les necessitats que planteja el turisme digital.

La gamificación, els chatbot, el customer journey, la realitat virtual el design thinking i el blockchain són els sis temes que centren aquesta segona edició de SEGITTURLab, per a la qual s’ha comptat amb professionals i empreses expertes en cadascuna de les matèries.Per al taller de Gaminificación per a fomentar la innovació en les empreses, que serà impartit per l’empresa Intel·ligència Creativa, es realitzarà una partida real de Binnakle, joc a través del que es donarà resposta a un repte d’una empresa turística.

El taller Com aplicar el chatbot en el meu negoci turístic serà impartit per Chatbot Xocolata i Stay-App. Per a començar, es farà un repàs als chatbot íntegrament, a les tecnologies per al seu desenvolupament, als diferents casos d’ús i als entorns en els quals es pot desplegar un chatbot.

En el cas de la realitat virtual, Iralta VR ha dissenyat un taller en el qual es tractaran els 10 tips per al bon ús de la realitat virtual en el turisme, en el qual s’abasta des del storytelling, als vídeos 2D vs 360, l’estratègia per a crear experiències o el maquinari i programari per a la producció.

Amb l’objectiu de conèixer millor al turista digital s’ha preparat un taller de Customer journey, a càrrec de l’agència Hydra Digital, i que realitzarà un format molt participatiu pensat per a conèixer el comportament del turista en totes les etapes del viatge.

El taller Blockchain aplicat al turisme, impartit per Sismotur, pretén mostrar el potencial d’aquesta tecnologia, que contribuirà a un desenvolupament del sector turístic més eficient i competitiu.

L’últim dels tallers serà Design Thinking aplicat a la creació d’un producte turístic. Per a açò, utilitzarem una metodologia basada en la cocreación a través del disseny dels processos de pensament, la qual cosa ens permet arribar al disseny dels productes o serveis turístics.

Els tallers, que tindran un aforament limitat de 20 persones i per als quals és necessària la inscripció prèvia, s’han dissenyat amb dinàmiques de treball molt pràctiques, que permeten als assistents adquirir coneixement per a poder implantar l’après en els seus negocis turístics.

Fuente: Smarttravel

Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter

Este sitio web utiliza cookies. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies