Invattur Cabecera 2
Noticias
Turisme Comunitat Valenciana innova en xarxes socials dirigint-se en temps real als països participants en Eurovisió

Turisme Comunitat Valenciana innova en xarxes socials dirigint-se en temps real als països participants en Eurovisió

Publicado por Invattur el 15 mayo 2019

Les xarxes socials de Turisme Comunitat Valenciana, dins de l’actual estratègia de Màrqueting Online, interactuaran dissabte que ve durant la celebració del Festival d’Eurovisió en Tel Aviv, amb participants de 26 països.

D’aquesta manera, la Comunitat Valenciana es promocionarà davant els seguidors d’Eurovisió que estiguen connectats a les seues xarxes socials, parlant-los en el seu propi idioma, en un moment de màxim consum a Europa.

Turisme Comunitat Valenciana convidarà als Eurofans de 26 països a visitar la Comunitat Valenciana, mostrant els principals atributs de la nostra destinació.

Aquesta acció suposa una innovació narrativa en xarxes socials i des de Turisme s’aposta per innovar en la promoció a través de la tecnologia i dels nous models de demanda, aprofitant el potencial de l’esdeveniment Eurovisió com a aparador per a les destinacions turístiques.

Cal ressaltar que, segons la consultora Brandwatch, en la passada edició d’Eurovisió es van realitzar 1.353.393 esments online sobre Eurovisió des del començament de la gala fins a l’última cançó sobre l’escenari, principalment en Twitter i Instagram.

Turisme CV ha impulsat aquesta acció promocional aprofitant que el Festival d’Eurovisió es consolida, any rere any, com un dels majors fenòmens transmedia mundials, sent seguit per milions de persones en tot el continent europeu, però també a través de milions de pantalles mòbils, tablets i altres dispositius.

Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter

Este sitio web utiliza cookies. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies