Invattur Cabecera 2
Noticias
Un estudi d’EyeforTravel revela que el 94% dels viatgers compara preus d’hotels en metabuscadores

Un estudi d’EyeforTravel revela que el 94% dels viatgers compara preus d’hotels en metabuscadores

Publicado por Invattur el 29 noviembre 2018

Un estudi de Fornova i EyeforTravel revela que el 94% dels viatgers usen metabuscadores quan decideixen reservar hotels i que el 73% els utilitza de forma regular. L’informe assegura a més que el 94,4% dels consumidors utilitza els llocs de comparació de preus per a reservar el seu allotjament i d’ells, el 72,5% ho utilitzen regularment.

El document col·loca la metabúsqueda en un lloc privilegiat dins del procés de decisió i reserva d’un viatge, en oferir comparacions de preus que mostren als consumidors on poden obtenir les millors ofertes. 

Els millennials, amb edats entre els 18 i els 35 anys, són el grup d’edat amb major probabilitat d’usar eines de comparació de preus en reservar, ho fa un 46,5%. Li segueix el grup d’edat entre els 36 i 55 anys, un 45%. La generació per sobre dels 55 anys, són els que menys confien en els metabuscadores, un 36,8%.

Google és el metabuscador amb més seguidors, li segueixen HotelsCombined, Trivago i TripAdvisor.

Els resultats es desprenen d’una enquesta realitzada per EyeforTravel a més de 3.000 viatgers d’Austràlia, Canadà, Regne Unit i Estats Units.

Llegir informe complet

 

Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter

Este sitio web utiliza cookies. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies