Invattur Cabecera 2
Noticias
Un estudi de Travelport revela que els millennials demanden assistència digital en tot moment

Un estudi de Travelport revela que els millennials demanden assistència digital en tot moment

Publicado por Invattur el 31 mayo 2018

Un estudi, encarregat per Tavelport desvetla que els millenials espanyols demanda aisistencia digital a tota hora i durant tot el viatge. En aquest sentit, aquests viatgers que fan un ús intensiu dels dispositius mòbils estan impulsant, a més, una evolució en els viatges corporatius en demandar també assessorament personalitzat.

Per a l’elaboració de l’estudi es va enquestar a 11.000 viatgers en 19 països (500 d’Espanya) que van prendre almenys un vol d’anada i volta l’any passat, revela que un terç (35%) dels viatgers de negocis millennials espanyols considera que un dels majors problemes és no poder accedir a la informació de reserves en els seus dispositius les 24 hores del dia, els set dies de la setmana; un terç (31%) diu que és frustrant que les empreses no usen l’anàlisi de dades per a proporcionar recomanacions de viatges altament personalitzades basades en les seues preferències passades; i un terç (35%) diu que un dels majors problemes és no poder obtenir assessorament humà durant el procés de reserva.

La demanda de més itineraris bleisure, que combinen negocis i plaure, per part dels millennials, també està impulsant el canvi. La meitat (47%) dels enquestats, per exemple, ara estén els seus viatges de negocis uns dies per a poder fer turisme. Per a satisfer les seues necessitats de bleisure, la majoria dels viatgers corporatius millennials espanyols cerca pels seus propis mitjans abans de finalitzar els seus plans de viatge. Entre les eines més comunes utilitzades per a construir els seus itineraris es troben les webs d’opinions (utilitzades pel 94%) i webs de recomanacions de viatges (utilitzades per un 86%).

El consum de videos i fotos publicats per marques de viatges en xarxes socials (82%) també és típic dels millennials espanyols, igual que l’ús de la tecnologia de cerca per veu (48%). Quan reserven un viatge ells mateixos, la majoria dels viatgers corporatius millennials ho fa online a través del seu ordinador o portàtil (60%). No obstant açò, un terç diu que ara reserva viatges de negocis online a través del seu smartphone (32%) i una cinquena part ho fa amb la seua tableta (20%).

En viatges de negocis, de mitjana, els viatgers millennials espanyols utilitzen 18 categories diferents d’aplicacions. D’aquestes, les aplicacions de missatgeria instantània es troben entre les més populars (utilitzades pel 91%), juntament amb les de mapes (87%). L’ús d’apps per a consultar xarxes socials (84%) i guies turístiques (81%) recolzen encara més la necessitat de bleisure del viatger millennial corporatiu espanyol.

 

 

Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter

Este sitio web utiliza cookies. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies