Invattur Cabecera 2
Noticias
Un monitor de reputació online revela que el 66% dels esments en Twitter de les destinacions valencianes han estat positives

Un monitor de reputació online revela que el 66% dels esments en Twitter de les destinacions valencianes han estat positives

Publicado por Invattur el 26 noviembre 2019

Un monitor de reputació online de les destinacions turístiques valencianes revela que durant els mesos d’estiu el 66% dels esments en Twitter han estat positives. D’un total de 38.200 tuits, 25.600 són molt positius, 8.100 neutres i només 4.500 no han estat favorables. Aquestes conclusions són el resultat d’un monitoratge, realitzada durant els tres mesos d’estiu per l’Institut Valencià de Tecnologies Turístiques (Invat·tur) a través de l’eina Social Analytics Destinacions Comunitat Valenciana, de la presència de les principals destinacions turístiques en la xarxa social Twitter. 

Aquest monitor és una eina que està en fase d’implantació, que s’ha posat a la disposició dels responsables turístics de cada destinació i que ja compten amb accés directe i permanent a aquesta. És, a més, una de les eines que conformen el ventall de serveis que des del Invat·tur s’estan desenvolupant en el marc de l’estratègia de Destinacions Turístiques Intel·ligents Comunitat Valenciana (DTI – CV).

La reputació online és un indicador del grau de satisfacció dels usuaris respecte a una marca i en aquest sentit, el monitoratge revela que les 38.200 esments corresponen a 21.500 autors que ha arribat a una audiència potencial de més de 352 milions d’usuaris de Twitter.

Després d’escoltar el que es diu en Twitter de les destinacions turístiques valencianes, les dades apunten al fet que el top de destinacions per abast és València amb el 47,5%, seguit per Benidorm amb el 21,5%, Alacant amb el 17,1%, Gandia amb el 4,4% i Elx amb el 4,2%.

Respecte al nombre d’esments, València torna a liderar el rànquing amb un total de 19.100 esments, seguit d’Alacant amb 8.100, Benidorm i Elx amb 2.200 cadascun, Castelló amb 2.100, Gandia amb 1.900, Torrevella amb 1.100 i Peníscola amb 900.

Finalment, les destinacions amb major número de likes són València amb 34.900, Alacant amb 12.500, Benidorm amb 5.000, Elx amb 4.700 o Castelló amb 3.700.

Cal destacar, que Invat·tur controla, a través de Social Analytics, quants tuits hi ha cada dia sobre les destinacions turístiques valencianes per a estar informats, observar fluctuacions i saber el que s’opina de cadascuna de les marques i destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana.

Síguenos en Facebook
Síguenos en Twitter

Este sitio web utiliza cookies. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR
Aviso de cookies